неделя, 2 януари 2011 г.

Three In One :D

Три парченца звучащи ми по един и същи начин... и в едно такова следобедно време като сега, са си абослютен медец. Ден преди да влезеш в завършване на семестър, пред сесия и една идея за това, че всички пак ще си заминат, слушайки ги просто изключвам и спирам да мисля за това какво ще е утре и какво следва.

Първото е Rusko + Amber Coffman, което прави една дооста добра комбинация между dubstep и женски вокал... Аз като огромен фен на женските вокали много ми е на сърцето песничката... Да отбележа, че Yave e виновен за това да я открия... :D





Второто е на Breakage. Отново е dubstep. За него няма да кажа нищо, няма смисъл, просто ми харесва.



И трето. Mt Eden Dubstep - Sierra Leone . За това Тодор е виновен! Защото се опитваше да пее нещо, ама не му се получаваше. :D Аз вярвам /на моменти не много,но.../ в скритите ти заложби!!! :DDD




И трите звучат меланхолично, някак си тъжно, но зависи кой в какво настроение е ...
Хубаво слънчево-следобедно време на всички!

Няма коментари:

Публикуване на коментар