вторник, 18 януари 2011 г.

Bruce & Emma Willis for W Magazin in "Honeymoon Hotel"




След като от няколко дни си промивам мозъка с "RED", където Bruce Willis изглежда повече от невероятено за неговите 55 години, реших да разгледам какво знам и не знам за него. Разбира се, като всеки мъж в критическата си има нова-вече стара придобивка наречена Еmma Heming и двамата са повече от влюбени. И покрай това си малко ресърчване открих една невероятна сесия правена от Steven Klein за W Magazine(july 2009).



Снимките представляват нещо интересно. Лично аз, спасителя на света, не го бях виждала в такава светлина. И сигурно, точно заради това ме впечатлиха. Повече голо от Bruce и достатъчно много дрехи от половинката му.







Само да вмъкна, че Steven Klein e правил клипа на Lady Gaga - Alejandro. Така че препратките със стила от клипа не са никак случайни.





Eто и малка част от интервюто, или по-точно тази, която на мен ми хареса, дадено за W Magazine : " “Преминах от "Майнта й на Любовта" към "Любовта наистина е отговора!" разказайки Willis за неговата трансформация " Прекарах последните 10 години сам и, в по-голямата част, нещастен. На тъмно място. Никога не съм си и помислял, че да бъдеш с некого е Отговорът. Бих казал: "Аз съм сам, но не съм самотен". Но се самозалъгвах. Тогава започнах да излизам с Емма, и ден след ден живота ми започна да става много по-щастлив".

"Излязохме на среща, петъка преди Емма да се върне в Ню Йорк, и тогава ние се влюбихме лудо" казва актъора. " Когато се чудиш къде да отидеш и да намериш тази голяма Любов на живота си , ти рядко се замисляш,че е някой,който вече познаваш. Ти очакваш да е някой, който предстой да се запознаеш."

Красиво, нали ?






Не знам какво да кажа за завършек.... Надявам се да не стана на 55 и да открия чак тогава любовта на живота си.... Или пък да разбера, че цял живот е била до мен...

p.s. Ето и цялата статия: W Magazine

Няма коментари:

Публикуване на коментар