неделя, 16 януари 2011 г.

Keira Knightly x Vogue Italia by Ellen von Unwerth

Сещам се Марти как ми обясняваше колко не харесва Кийра Найтли. :D Но уви... Аз многоо я харесвам. Все пак тя играе в два от най-любимите ми филма ( Pride and Prejudice; Atonement). Както и да е!

Наскоро я открих в една невероятна сесия за Vogue Italia (January 2011). С тази къса коса е повече от невероятна.



Ренесансовият стил плюс дрехите на Valentino и Chloe, като че ли отново я изпрашат в една Англия от 17 век.







Огромната библиотека, пияното, ливадата с елените.... Влюбена съм в идеята за тогавашните времена. Имало е балове, с огромните рокли, живеели са в огромни къщи и като че всичко се е случило в някаква друга, безвъзвратно изгубена ера.







Все пак има и черно-бяла фотография... Няма как да не ми хареса. В този ред на мисли днеска някой пусна едно клипче, което смятам, че ще завърши картинката. Coco Mademoiselle by Chanel! ♥♥♥



Ако кажа, че съм влюбена в идеята на всичко по-горе, което виждате няма да излъжа!

Няма коментари:

Публикуване на коментар